Ilmoitukset

Lehti-ilmoitus elää lyhyen ajan.
Hyvä mainos ehtii tehdä tehtävänsä tuossa ajassa.
Se pysäyttää, luo tavoitellun mielikuvan, herättää tarpeen ja saa liikkeelle.
Mitä parempi mainos, sitä pidempi vaikutus.

Päivän tarjous

Aika on mainonnassa tärkeä tekijä. Mainonta kertoo ajasta, mainonnalle on oma aikansa, ja mainonnan ajoittaminen vaikuttaa merkittävästi tulokseen. Mainonta on valtaisa lähde oman aikansa yhteiskunnallisten ilmiöiden ja kulttuurin tutkimisessa.

Aika vaikuttaa asenteisiin

Monet taiteilijat kuten Akseli Gallen-Kallela, Hugo Simberg ja Eliel Saarinen, ovat tehneet kuvia myös mainoksiin. Runoilija Olavi Paavolainen loi kuolemattoman mainoslauseen ”Silo luo Suloa”. Neuvostorunoilija Vladimir Majakovskin runollinen teksti syntyi kalosseista: “Ankea on askelmitta, kumitehtaan kalossitta. Tuote tuntuu mukavalta, vesi pärskyy jalan alta. Saatavana kaikkialta.”

Tekijälle ilmoituksen suunnitteleminen on tärkeä haaste. Aikataulu on tiukka ja tulos mitattavissa. Ei siis ole samantekevää mitä, miten, millä värillä, koolla, kuvalla tai tekstillä oikea mielikuva herätetään.

Kauneudenhoito Katimaria, ilmoituksia

riihimaenseutu-ilmoitus

Riihimäen seutu, ilmoitus

jokioinenilmo

Jokioisten kunta, logo, uusi ilme, graafinen ohjeisto ja muita materiaaleja

nicerun-ilmoituksia

Nice Run, ilmoituksia

suvi-ilta-ilmoja

Forssan Suvi-ilta, ilmoituksia

erikoishammaslaakaritilmot

Forssan Erikoishammaslääkärit, ilmoituksia

juustoyhdistys

Suomen Juustonvalmistajain Yhdistys ry., juustonäyttely mainoksia

suviiltatarjous

Forssan Suvi-ilta, mainos

riihimaeee-seutu-asumisenilmot1

riihimaeee-seutu-asumisenilmot2

riihimaeee-seutu-yritysilmot1

riihimaeee-seutu-yritysilmot2

Riihimäen seutu, ilmoituksia

messu-ilmoituksia

janakkalailmot

Janakkalan kunta, ilmoituksia

Aloitetaanko yhteinen matka?