Blogi

Yksinkertaisuudessaan se on tekoja, joilla pyritään saavuttamaan tietty päämäärä – tavoite.

Kaikki lähtee strategiasta eli siitä mihin pyritään. Siis missä olemme ja mihin haluamme mennä tiettynä ajanjaksona. Yksinkertaisimmillaan se voi olla yksi lause tai pahimmillaan monen liuskan esitelmä. Tärkeintä on että itse tiedostat suunnan!

Tärkeintä on edetä aina oikeaan suuntaan, vaikka joskus matka voi olla hyvinkin lyhyt. Toisaalla se voi olla seitsemän peninkulman harppaus. Oikein suunnan näyttää yrityksen visio.

Kampanjan ajoitus

Kampanja voi kestää muutaman minuutin tehoiskusta vuosia kestävään imagon rakentamiseksi. Yleensä se kestää muutamasta viikosta muutamaan kuukauteen.

Tyypillisesti kampanjat luodaan luontaisiin sesonkeihin – kevät, kesä syksy, talvi, äitienpäivä, joulu jne. tai se voi olla uuden brändin tai tuotteen lanseeraus, varaston tyhjennys tms. Perimmäinen tarkoitus on tuoda kassaan rahaa tai imagon kohottaminen.

Mieti seuraavia avainsanoja kun rakennat kampanjaa:

  • asiakaslähtöisyys
  • kohderyhmälähtöisyys
  • vuorovaikutus
  • aikaansaanti
  • tuloksellisuus

Haastavaa? Ei, kääritään hihat ja aletaan pyörittämään myllyä.

Onko yritykselläsi suunnistuskartta piirrettynä?
Me voimme toimia oppaana.

Ota meidät avuksi ideoimaan uutta kampanjaa – voimme nähdä asioita erilaisessa valossa, sillä ideointi on meille luontaista!

Aloitetaanko yhteinen matka?