Blogi

Aloitan tällä tekstillä kirjoitussarjan, jossa käydään läpi markkinointia ja markkinointiviestintää selkeästi ilman hienoja sanoja ja kielen käänteitä.

Markkinointiviestinnän suunnittelu ei ole rakettitiedettä

Otetaan kuppi kahvia, istutaan alas ja mietitään mitä kannattaa ottaa huomioon, kun asetetaan tavoitteita, määritetään kohderyhmiä ja miten viedään kampanjaa eteenpäin. Kuinka rakentaa budjettia, kuinka valita oikeat markkinointikanavat ja kuinka seurata tuloksia. Puntaroidaan erilaisia mahdollisuuksia ja sekoitetaan keitokseen hiukan tunnetta, koska kyse on järjen ja tunteen yhdistelmästä tiukkojen tavoitteiden saavuttamiseksi.

Hyvä kampanja onnistuu ottamalla asioista selvää ja tekemällä oikeita asioita oikeaan aikaan.

Asioita on hyvä katsastella eri näkökulmista ja siksi niitä ei kannata pähkäillä yksin.
Me voimme tarjota sinulle erilaisia näkökulmia asioiden tutkailuun:

  • Katsomme yrityksen näkökulmasta.
  • Kurkimme asiantuntijana
  • Silmäilemme mainososaston vinkkelistä
  • Tutkimme loppuasiakkaan silmin

Lähdetään yhdessä miettimään kuinka sinä ja yrityksesi saisitte mahdollisimman ison hyödyn.

Ota yhteyttä ja tule juomaan se kupillinen kahvia meidän kanssa, etänä tai kasvotusten.

 

Aloitetaanko yhteinen matka?